niedziela, 21 września 2014

Gałgan na 25. MFKiG

Samodzielne życie nastolatki to prawdziwe niebo na ziemi - można wagarować, nie spać po nocach, popijać kawkę i nie przejmować się absolutnie niczym... nie licząc pustego portfela. Gałgan wiodła właśnie takie spokojne życie na skraju lasu, do czasu nocnego wypadu na pewną dyskotekę...
okładka komiksu
Ilość stron: 24
Nakład 150 egz.
Kolor: cz-b 
Cena: 5 zł


 Witam! Nie jest to post związany z franczyzą Drużyny Niesamowitych Cweli, lecz ponieważ nie posiadam własnego bloga, zamieszczam informacje tutaj. Pierwszy raz od ponad trzech lat naszej ziniarskiej działalności, na Międzynarodowym Festiwalu Komiksu w Łodzi nie pojawi się nowy [DNC]komiks, prace Brzoza nad "Młodzikiem 2" nieco się opóźniły, a nikt nie miał zbytnio czasu, by przygotowywać coś innego, cwelskiego.

kadr zajawkowy
Pod koniec wakacji udało mi się jednak znaleźć wolny tydzień na wysmarowanie "Gałgana", przygód dziwnej dziewczynki. Mogliście poznać ją rok temu w czterostronicowym komiksie "Gałgan i Niemowlaki", narysowanym przeze mnie do zina "Suche Mydło". Od kiedy postać powstała, chciałem niej wrócić w nieco dłuższej formie komiksowej i wreszcie się udało. To drugi po "Przygodach Zaśmiergłych Wąsaczy" w stu procentach mój autorski zeszyt i jestem z niego wyjątkowo zadowolony!

Zin, w przeciwieństwie do [DNC]komiksów nadaje się również dla nieco mniej pełnoletniego czytelnika, choć z pewnością nie jest to komiks dla najmłodszych.


Premiera oczywiście na 25. MFKiG, czwartego października na Atlas Arenie. Stoisko tradycyjnie dzielimy z chłopcami od Mydła Zina - szukajcie nas!
Uwaga! W przygotowaniu mam również prawdziwą gratkę dla kolekcjonerów - alternatywne okładki "Gałgana" - 25 unikatowych sztuk komiksu będzie przeze mnie ręcznie pokolorowana i do nabycia w cenie 15 zł.

Do zobaczenia na Festiwalu!

2 komentarze:

  1. Można kupić komiks przez internet, żebyście wysłali mi paczkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, odezwij sie na mego mejla na skarpety()o2.pl

      Usuń