sobota, 1 marca 2014

Psiakrew!!

Witam serdecznie.

Tak się jakoś poskładało, że przez ostatni rok tylko Brzozo wydawał jako [DNC] komiks. Dzięki temu w styczniu otrzymał "Złotego Kurczaka", w plebiscycie zorganizowanym przez wydawnictwo Bazgrolle. O samym wydarzeniu, które było naprawdę fajne, bo kameralne i w ukochanym przeze mnie Wrocławiu, miałem już tutaj wcześniej napisać, no ale z różnych powodów tego nie zrobiłem. Z różnych przyczyn też nie zajmowałem się cwelami, ani zinami w ogóle. Było minęło. Liczy się teraźniejszość! Roczny zastój w działalności Drużyny Niesamowitych Cweli musiał się w końcu skończyć.

NADCIĄGA NOWY ZIN!!! PREMIERA JAK W GARNCU JUŻ W MARCU!!!!


 Przed Wami "Psiakrew", zinek będący następcą "Inwektywu".

Jest to antologia składająca się z czarno-białych szorciaków, oczywiście o przygodach Supercweli. Ekipa autorów jest nieco uszczuplona, gdyż z pierwotnego składu uchował się jedynie Brozo, ja, Kordian i Cyryl. Natomiast, podobnie jak w "Inwektywie", nie zabrakło gościa specjalnego - tym razem zaprosiliśmy Łukasza Kowalczuka, znanego z takich zinów jak "Nienawidzę Ludzi", czy ostatnio "Vreckless Vrestlers". Witamy na pokładzie!

Łukasz Kowalczuk
Brzozo


Cyryl

Druk: czarno-biały
Oprawa: miękka
Format: A5
Stron: 32
Data wydania: marzec 2014
Nakład: 120 egz
Cena: 5 zł (???)


Informacje odnośnie dokładnej daty premiery już wkrótce na naszym fejsbuku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz